FAQ

V tomto článku naleznete odpovědi na nejčastější dotazy, které se týkají našeho obchodu. Věříme, že v něm najdete odpověď i na vaši otázku.

 

Objednal jsem si od vás zboží a přišel mi email/SMS, že mi ho bude doručovat společnost Free Company s.r.o.. Proč?

DroneRepublic.cz patří k největším online obchodům s drony na Slovensku. Abychom si zachovali vysokou kvalitu i po výrazném nárůstu objednávek v posledních letech, skladování a logistiku pro nás zajišťuje externí firma iSklad, jejíž mateřská firma je Free Company s.r.o.. Každopádně, tato firma posílá balíčky přímo vám zákazníkům v našem jménu. Spolupráce s nimi nám umožňuje mít na skladě reálné stovky produktů a také je umíme odesílat prakticky do celého světa. Někde proto může být uveden jako odesílatel právě firma Free Company jako náš fullfilment partner. Jako prodávající ale vždy jde o naši společnost DroneRepublic.cz, nemusíte proto mít obavy. Je to jen logistická záležitost.

Proč jsem našel na webu dvě různé adresy?

Je to z důvodu, že máme sídlo firmy a sklad na dvou různých adresách :) Každopádně, pro vás jako zákazníka je důležitá naše kontaktní adresa, tedy 4digital s.r.o., Trnavská cesta 67, 82102 Bratislava, kde máme fyzickou kancelář.

Kde máte sklad?

Skladování a expedici produktů pro nás zajišťuje externí společnost iSklad. Sklad tedy máme v jejich prostorách v logistickém centru v Senci na Slovensku. Bližší informace naleznete na stránce Doprava a platba.

Mohu si produkt koupit i osobně přímo na místě?

Ne. Jelikož pracujeme s poměrně komplexním systémem na vyřizování objednávek, vždy je potřeba si objednávku vytvořit přes eshop a zvolit možnost osobního odběru.

Můžu si zboží vyzvednout osobně hned po vytvoření objednávky?

Ne. Je třeba počkat na SMS notifikaci, kterou vám pošleme, až bude vaše objednávka zkompletována. Je to obvykle kolem 60 až 90 minut od přijetí objednávky (závisí to na vytíženosti skladu).

Mohu při osobním odběru platit kartou?

Ne. Platba při osobním odběru je možná už jen předem. Je to z důvodu, že se nám často stávalo, že si zákazníci zboží objednali a nevyzvedli. Tím vznikají zbytečné náklady na zabalení jednotlivých balíků. Vzhledem k aktuální situaci jsme proto byli nuceni přistoupit k tomuto kroku.

Máte zboží reálné na skladě?

Ano, je-li při dostupnosti na produktové stránce uvedeno "Na skladě", máme jej fyzicky na našem skladu v Senci. Pokud zboží na skladě nemáme, u produktu je přímo uvedena jeho dostupnost - ať už je skladem u dodavatele, je na objednávku nebo je nedostupný. Skladové zásoby mimo náš sklad (u dodavatelů) se nám aktualizují několikrát do dne.

 

Jak mohu reklamovat zboží?

Veškeré informace k reklamacím naleznete na této stránce.

Proč máte zpoplatněnou dobírku?

Z našeho pohledu je platba na dobírku již přežitek. Jelikož nabízíme široké možnosti pro online platbu, doporučujeme objednávku uhradit předem. Je to rychlejší, bezpečnější a nemusíte se starat o to, jestli budete mít v den dodání balíku u sebe hotovost nebo kartu. Každopádně, možnost dodání zboží na dobírku jsme zachovali, avšak kvůli vysokým poplatkům ze strany dopravců pro zpracování dobírky jsme, jakož i jiné eshopy, byli nuceni přistoupit k jejímu extra zpoplatnění podle částky objednávky.

Jak mohu nakoupit na splátky?

Bližší informace naleznete na této stránce.

Jako záruku poskytujete při nákupu na IČO?

Pokud není uvedeno jinak, na zboží se poskytuje záruka 2 roky iv případě nákupu na firmu – platí to pro všechny značky v naší nabídce kromě Apple.

Je možné u vás koupit náhradní díly na dron?

Ne, náhradní díly na drony neprodáváme. Je možné využít jen mimozáruční servis produktů. Více informací naleznete zde.